utorok 25. augusta 2015

Game of Thrones TAG + Would you rather...

Zdroj: google.com
Zdravím.
Zdá sa, že sa zatiaľ celkom úspešne vyhýbam recenziám, aj keď mám jednu knihu dočítanú, jednu takmer a jednu som čítať začala som kdesi na päťdesiatej strane. Moja dušička sa nachádza momentálne v takom citovom rozpoložení, že nemá náladu písať recenzie. Možno to je tým, že očakávam hneď dva balíčky kníh, na ktoré rozhodne urobím Unboxing, ktovie!

Dnes som si pre vás pripravila TAG, ktorý som zahliadla na blogu Dark Ginger Lady (kliknutie na meno vás prenesie na jej GoT TAG) a povedala som si, že keď už flákam 3 tagy (do dvoch bol náš blog nominovaný), urobím aspoň tento. Game of Thrones zbožňujem a pozerám ho od momentu, kedy sa začala vysielať tretia séria. Odvtedy som vždy nahnevaná, že na desať epizód musím čakať vyše roka. Je to hrozné, ale čo sa s tým dá robiť? Tento tag som spojila s otázkami "Would you rather...", teda "Radšej by si..." Našla som si ich na internete a niektoré sú pekne zapeklité, dúfam, že sa aspoň s niekým zhodnem na odpovediach!

Pre tých, čo nevedia čo je Game of Thrones - seriál vysielaný stanicou HBO najmä o intrigách a zradách, brutálnych vraždách a sexuálnych scénach v siedmich kráľovstvách. Každý má len jediný cieľ - zasadnúť na Železný trón. Upozornenie, TAG obsahuje spoilery!

1. Ako si sa ku Game of Thrones dostala?

Cez spolužiačku. V škole sme to mali tak, že každá sme pozerali nejaké seriály a potom sme si vzájomne dávali rôzne tipy. A rozoberali dej, hrdinov a podobne. Cez ňu som sa dostala ku Faking it, Game of Thrones a American Horror Story. Rozprávala mi ešte o jednom, ale to som si zatiaľ nemala čas pozrieť. Viem, že vtedy ma prvá séria až tak nebavila, ale s druhou a treťou to dostalo poriadne grády a odvtedy som GoT fanúšik.

2. Aká bola prvá scéna, ktorú si videla?

Klasicky - prvú scénu prvej epizódy. O seriáli som v onom čase nevedela nič, na Slovensku a Česku nebol vôbec populárny. Rozhodla som sa vrhnúť rovno na prvú epizódu bez toho, aby som si pozrela čo i len trailer.

3. Obľúbený rod okrem Starkovcov a Lannisterovcov?

HOUSE TARGARYEN! Daenerys a dračí rod je mojim najobľúbenejším. Je síce pravda, že jeden čas u mňa viedli Starkovci, ale tak tragicky sa rozpadli a hlavní aktéri poumierali, že u mňa v rebríčku stále stúpala Dany a jej draky. Lannisterovcami však tiež nepohrdnem, taký klamstvami nasiaknutý a zlomyseľný rod sa len tak nevidí. Nevadia mi ani Tyrellovci

4. Obľúbená postava z rodu Starkovcov?

Arya Stark a Jon Snow! Viem, že Snow tak celkom nepatrí ku Starkovcom, ale je to stále bastard a má v sebe Eddardovu krv, nie? A zbožňovala som aj Catelyn a Nedda, ale, bohužiaľ, Martin sa týchto postáv poľahky zbavil. 

5. Najobľúbenejšia postava z rodu Lannisterovcov?

Uh, to je ťažké rozhodovanie sa medzi Cersei a Tyrionom. Tieto dve u mňa vedú a Jaimeho som nikdy nemala rada. Keby som si musela vybrať medzi Cersei a Tyrionom iba jednu, asi by vyhral Tyrion. Má úžasné hlášky a sem-tam povie z tých opileckých úst aj čosi múdre. Navyše je to asi jediný z Lannisterovcov, ktorý podporuje Daenerys

6. Obľúbené postavy všeobecne?

Za mužov by to boli: Tyrion Lannister, Daario Naharis, Jon Snow (RIP), Hodor, Oberyn Martell (RIP)!
Za ženy: Daenerys Targaryen, Arya Stark, Margaery Tyrell, Catelyn Stark (RIP), Cersei Lannister, Sansa Stark!

7. Najneobľúbenejšia postava?

JOFFREY LANNISTER! Son of a bitch (doslova).
Zdroj: reddit.com

8. Aký názor máš na seriál a knihu?

Seriál úplne zbožňujem, ale irituje ma fakt, že piata sérianie je tak celkom podľa knihy. Päťku som síce nečítala, ale počula som na to nelichotivé názory. Game of Thrones mal v sebe práve to čaro, že sa temer úplne presne držal knižnej línie. Čo sa týka samotných kníh - prečítala som len prvú časť a určite sa chystám aj na zvyšok, ale sú príliš drahé. Musím si počkať, až na ne budem mať financie.

9. Keby si si mohla vybrať postavu, ktorou by si bola?

Daenerys Targaryen, jednoznačne. Je to môj najobľúbenejší charakter celej Hry o tróny a každá scéna s ňou znamená veľkú show pre diváka! Scény s Dany boli vždy nadupané a úžasné, je však škoda, že ju do seriálu (aspoň podľa môjho názoru zapáleného fanúšika Targaryenovcov) nezakomponujú častejšie. Väčšinou moje pozeranie epizód býva takéto: "Kedy, sakra, príde na scénu Daenerys?!"

10. Ktorá je tvoja najobľúbenejšia séria/epizóda?

Obľúbenú epizódu nemám a ani číslo časti pri pozeraní nevnímam. Najobľúbenejšou sériou je jednoznačne Season 3. Toľko perfektných scén v Siedmych kráľovstvách a aj s Daenerys! Veľmi som si tú sériu užila a mám pocit, že ju už žiadna ďalšia neprekoná. Štvrtej a piatej sa to nepodarilo, prečo by sa to malo podariť šiestej?

11. Obľúbené motto z rodov?

"Fire and blood." Takže, pochopiteľne, House Targaryen
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               "I will take what's mine with fire and blood!" - Daenerys Targaryen                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

12. Obľúbené hlášky?

DAENERYS TARGARYEN:
Zdroj: twitter.com
Zdroj: 9cover.com
Zdroj: google.com

OSTATNÍ:
Zdroj: quora.com
Zdroj: mactoons.com
Zdroj: google.com

Moja najobľúbenejšia hláška celého Game of Thrones:

 A teraz krátke RADŠEJ BY SI...

1. Radšej by si strávila zvyšok svojho života s Joffreym alebo sa nechala spáliť na kosť jedným z Daenerysiných drakov?

Spáliť na popol.

2. Radšej by si nechala zlovlka (Dire wolf), aby ti odhryzol obe polovice prdele alebo nechala tvoju obľúbenú tetu, aby sa premenila na Bieleho chodca (White walker) ?

Nechať tetu premeniť sa na Bieleho chodca. Som sebec, ja viem, ale svoj zadok mám rada.

3. Radšej by si počúvala Samwella Tarlyho sa sedem hodín sťažovať na Gilly, alebo počúvala Hodora hovoriť "Hodor" 7 hodín?

Hodor. S tou monotónnosťou by som to po chvíli prestala vnímať.

4. Radšej by si zomrela tak, ako zomrel Oberyn Martell (rozmliaždenie lebky počínajúc s vydlubnutím očí) alebo ako zomrel Tywin Lannister (zastrelený synom pri s*aní)?

Uf, toto je naozaj ťažká otázka, ale radšej zomrieť hrdinsky ako ponižujúco, nie? Oberyn style mothafuckaZ.

5. Radšej by si žila ako Reek (smraďoch) alebo bola zamilovaná do svojho brata?

Cersei štýl, takže radšej zamilovaná do súrodenca. I smell incest...
Zdroj: google.com

6. Radšej by si bola jednou z dcér Waldera Freya alebo čistila nočník Viserysovi každý deň?

Dcérou Waldera Freya.

7. Radšej by si držala doživotný celibát na Zdi alebo dojčila svojho syna do dvanástich?

Doživotný celibát, veď viete, ako to na Zdi chodí. Samwell a Gilly, Jon a Ygritte, *žmurk*.
Zdroj: google.com
A čo vy? Pozeráte sa na Game of Thrones? Aký naň máte názor? Určite sa vyjadrite do komentárov a v prípade záujmu o vyplnenie tohto tagu mi zanechajte aj odkaz na váš článok!
Charlotte.

13 komentárov:

  1. Jé! Super... jsem ráda, že to udělal i někdo další. Aspoň mám, co číst :D Tyrion je zlatíčko!!
    Nemůžu se dočkat, až se Cersei pomstí za to, co jí vrabčák udělal -_-

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To, čo jej ten starý chumaj urobil bolo strašne super a jo, tiež sa teším na pomstu. Za prepokladu, že ju nezabijú. :D
      Charlotte.

      Odstrániť
  2. Mamka se na to dívá ale já to nesleduji, ale vidím že to má hodně lidí rádo :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejak sa to do Česka a Slovenska rozšírilo, no ja som to začala pozerať ešte predtým boomom a hovorila som si: "Škoda, tento seriál si zaslúži omnoho viac pozornosti." Nuž, a vyšlo. :D
      Charlotte.

      Odstrániť
  3. Ja skapem, to s tým nočníkom bolo super :D A ja teda seriál pozerám a mám veľmi rada, knihy som nečítala takže to posúdiť neviem -- ale stretla som sa s názorom, že práveže seriál od kníh odbočuje a že práve je na tom super, že sú to akoby dve rozličné stories :D Ale ako vravím, neviem to posúdiť, hoci na knihy sa určite chystám, lebo ma zaujímajú veľmi, takže raz ked budem mať čas a peniaze :D tak sa na to dám. -A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som vždy cenila práve to, keď sa film zhodoval s knihou takže ma potešilo vedomie, že sa držali dejových línii. Jednotka séria a kniha sú úplne to isté podľa toho, čo som čítala, naozaj. :D Zvyšné diely som, bohužiaľ, nečítala. :D
      Knihy GoT sú dosť drahé a je to hrozne frustrujúce! Tak veľa dobrých kníh a tak málo peňazí, respektíve času. :D
      Charlotte.

      Odstrániť
  4. ja zatiaľ len čítam a je to super, ale keď sa rozprávam zo seriálovými fanúšikmi, tak už vidím, že budem na seriál len nadávať, lebo tam vynechali veľa postáv a udalostí :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, knihy sú strašne super, škoda, že som mala možnosť prečítať si iba prvú. :D Ale aj seriál je úžasný, len tá piata séria bola trochu slabšia. :D
      Charlotte

      Odstrániť
  5. Já Váš blog prostě miluju, seriálové tagy moc nemusím, ale tenhle byl super.
    Taky miluju Dany a její draky, takoví roztomilí byli. A Jon Snow <3 ..
    Mě neoslovila pátá série,přišlo mi to jako nuda. Bohužel..

    http://celbova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Awww, ďakujeme krásne za taký milý komentár! :)
      Ja tagy všeobecne nemám rada, ale keď tento ma skutočne zaujal a určite aj ďalšie dve, na ktoré som narazila. :D
      Daenerys bude stále moja najobľúbenejšia postava nehľadiac na to, čo zlé urobí. Každý má právo na chyby a ona sa ich dopustila množstva v piatej sérii, ale stále ju zbožňujem. :D Jo, Snow tiež. :3 Druhá ultimate fav postava, možno jeho duša "vojde" do jeho zlovlka, čosi také som niekde čítala.
      Piata séria nesklamala a ani neohúrila, bol to taký priemer, ale teším sa na šiestu! :)
      Charlotte.

      Odstrániť

© knižné univerzum 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis