piatok 31. júla 2015

Vyhliadnuté knihy #2

Zdravím.
Stretávame sa pri ďalšom článku a zároveň je to aj druhý príspevok do rubriky Book Wishlist. V prvom som vám priniesla päť kníh, ktoré by som si veľmi rada zakúpila (respektíve viac keďže dve z toho sú viacdielne série). Pokračovať teda budem s ďalšími piatimi titulmi a myslím, že by sa z toho poľahky mohla stať zaužívaná tradícia. Dnešný článok nebude tak dlhý, ako ste zvyknutí, ale aspoň si vydýchnete po rozsiahlej recenzii na titul Paper Towns (kliknutie na názov vás presunie priamo na danú recenziu). Vrhnime sa priamo na to.

6. Metro 2033 (SK)

Zdroj: bux.sk
Toto dielo ste mohli vidieť vo fotkách pripravovaných recenzii, ale už som niekde spomínala, že ho mám iba požičané, čo v preklade logicky znamená, že ho budem musieť vrátiť a nepatrí do mojej knižnice. Knihu som začala čítať pred dlhším časom, ale najprv som chcela doraziť Paper Towns a urobiť recenzie na výherné knihy od Moniky, čiže sa na Metro vrhnem hneď po recenzii na Imámovu dceru. Rozhodne si ho chcem prečítať v slovenčine, ruštinu nemám rada, a to sa ju učím už ôsmy rok. Neviem, nejako som si s ruským jazykom nesadla. Príbeh Metra sa odohráva v post-apokalyptickej dobe v rozsiahlom metre pod Moskvou a podľa toho, kde som sa zatiaľ v čítaní dostala súdim, že opisuje Arťomovu (hlavný hrdina) cestu metrom kvôli záhadnému Lovcovi. Podujme sa na jeho dôležitú misiu a strastiplná cesta cez nebezpečné tunely a stanice sa môže začať. Cena setu Metro 2033 + Metro 2034 na Martinuse je 19,52€.

7. Metro 2034 (SK)

Zdroj: bux.sk
Podobne ako prvé Metro, aj toto mám len požičané od priateľa a rada by som si zakúpila vlastný titul, aby som tak mohla rozšíriť svoju skromnú knižnicu. Naozaj tých kníh nemám až tak veľa, najmä v poslednom čase som si žiadne nekupovala kvôli nedostatku financií. Sem-tam dostanem nejakú knihu ako darček od mamičky, ale inak ani veľmi nie. Rada si však na nejaké diela našetrím, aby som vám následne mohla priniesť nové a nové recenzie. Pokračovanie Metra vôbec nesúvisí s príbehom o Arťomovi, odohráva sa na inej stanici v inej časti metra a absolútne netuším, o čom táto kniha je. Nepoznám príbeh ani okrajovo, nezoznámila som sa s hlavnými hrdinami a ani nič podobné, bude to pre mňa prekvapenie. Teším sa však, až ho pre vás zrecenzujem. Cena setu Metro 2033 + Metro 2034 na Martinuse je 19,52€.

8. Game of Thrones Book Set (CZ/SK)

Zdroj: martinus.sk
Som verný fanúšik a milovník seriálu Game of Thrones, po slovensky Hra o tróny, ale okrem prvej knihy som nemala možnosť prečítať si nič ďalšie. Hľadala som na internete set týchto kníh, ale okrem kompletného setu v angličtine (knihy 1 až 6), som slovenskú verziu nenašla. Nechcem si kupovať každú knihu samostatne a našťastie sa mi podarilo nájsť set aspoň v češtine, aj keď tam šiesta kniha chýba. Dúfam však, že slovenská verzia vyjde dokedy si na ňu našetrím peniaze. Cena setu GoT 1-5 v češtine na Martinuse stojí 116,64€.

9. The Lord of the Rings Book Set (SK)

Zdroj: google.com
Myslím, že temer všetci poznáme príbeh malého hobita Froda, ktorý sa vybral zničiť magický prsteň spolu so Spoločenstvom prsteňa, ale v konečnom dôsledku zničeniu čelil nakoniec sám. V detstve boli filmy o Frodovi jednými z mojich najobľúbenejších a hanbím sa to priznať, ale knihy som v skutočnosti nikdy nečítala. Keď vznikol celý ten boom okolo Hobbita napadlo mi, že by som si mohla zaobstarať sériu všetkých kníh - aj Lord of the Rings, aj Hobbita. Príbeh o Frodovi a Stredozemi ma dokázal stále uchvátiť už ako film, a práve preto sa neviem dočkať kníh! Na Martinuse môžete nájsť celú sadu za výhodnú cenu - 24,18€.

10. Harry Potter - Tvory a netvory (SK)

Harry Potter. Tvory a netvory
Zdroj: slovart.sk
Do kníhkupectiev sa o pár dní úspešne dostane aj nová verzia fantastických zverí. Bude niesť názov Tvory a netvory, ale to ste si už mohli iste všimnúť. Je veľká škoda, že knihy o metlobale a pôvodná verzia fantastických zverov sú vypredané, určite by to boli cenné tituly do Potterovskej zbierky. Ak by ste si niekde všimli, že ešte majú na sklade knihy Fantastické zvery a ich výskyt spolu s dielom Metlobal v priebehu vekov, určite mi dajte vedieť! Titul Tvory a netvory môžete nájsť na Slovarte za 29,90€!

To by bolo k druhému pokračovaniu článku Book Wishlist úplne všetko. Aké knihy by ste mi mohli odporučiť, ktoré máte dome, a akým je najlepšie sa vyhnúť? Poraďte mi, prosím, skvelé a nedocenené tituly, za každý komentár budem veľmi vďačná!
Charlotte.

17 komentárov:

  1. Počkej, počkej... šestá kniha Písně ledu a ohně? :D U té budou všichni rádi, pokud vyjde příští rok v angličtině a i to jsou velmi optimistické spekulace. :D (Mimochodem, existuje pak další české vydání, kde je knih deset, pokud se nepletu, jsou to pěkné paperblacky a každý díl je rozdělen do dvou.) Osobně mám doma jen Tanec s draky, ale doufám, že si jednoho den doplním i ten zbytek. (Tedy... druhá část první knihy mi nedávno přibyla v němčině. ^^)
    A co doporučím - Smrt je mým řemeslem, Už je tady zas a Píseň krve (druhý díl vyjde na podzim). ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdalo sa mi, že som to tak zahliadla na nejakom internetovom kníhkupectve, ale je dosť možné, že sa tam nachádza len jedna kniha rozdelená na dve časti, ktovie. :D
      Ďakujem za odporúčanie, určite si to pozriem a som zvedavá, čo to je zač. :3
      Charlotte. :)

      Odstrániť
  2. Od září pořádám výzvu Pána Prstenů, tak by ses mohla připojit. Jinak tyhle knihy jsou docela známe, řekla bych. Tu Potterovskou ale taky ještě nemám! Jinak doporučuju třeba Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za odporúčanie a pozvánku! Neviem, či si dovtedy stihnem knihy zadovážiť, ale môžem sa o to aspoň pokúsiť. :)
      Charlotte.

      Odstrániť
    2. Tak já si tě zatím zapíšu a uvidíš. :)

      Odstrániť
  3. Výborný výber kníh :D LotR sú výborné knihy, GOT som ešte nečítala, ale plánujem to :D Metro si chcem prečítať aj ja, od Glukovského som čítala Budúcnosť a tá sa mi páčila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár! Verím, že LotR bude ešte lepší, než film, a mne sa film veľmi páčil. GoT odporúčam prečítať, je pekné, ako prvé tri série seriálu dodržiavali knihu, potom ale začali vybočovať. :/
      Na Budúcnosť som pokukovala nedávno v Martinuse v Košiciach a nebola som si istá, či ju vziať. Práve si mi naklonila váhy na pozitívnu stránku! :D
      Charlotte.

      Odstrániť
  4. Poďme zabiť 50sog mániu - som za :)
    Teraz čítam Kai meyer- Precitnutie (Arkadia) - zatial je to super -> odporúčam
    http://booklovers-world.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za odporúčanie, určite sa na to mrknem! :)
      Charlotte.

      Odstrániť
  5. Metro!!! je to úžasné, nič tým nepokazíš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Začítala som sa do toho a zatiaľ to úplne zbožňujem! :)
      Charlotte.

      Odstrániť
  6. Z toho znám akorát Game of Thrones , což jsem párkrát viděla v tv, a moc mě to teda neláká :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, nie je to knižná séria a seriál pre každého. Ja to naopak zbožňujem! :D
      Charlotte.

      Odstrániť
  7. Metro som nečítala, ale Budúcnosť od tohto autora áno - bolo to také svojské, nie úplne môj štýl, ale skvele premyslené.:D Ruštinu mám narozdiel od teba rada, ale na knihu by som si netrúfla.:D Hádam jedného dňa.

    Inak držím palce, aby si sa ku knihám postupne dostala.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V dedovej zbierke je pár ruských kníh, vôbec si na ne netrúfam a ani nechcem. :D Mňa láka angličtina. :D Ďakujem za návrh, nad Budúcnosťou od Glukhovského som premýšľala. :)
      Ďakujem krásne! :)
      Charlotte.

      Odstrániť
  8. Ty asi musíš mať veľmi rada knižky, ako pozerám. Tú prvú knižku, čiže Metro 2033 má môj brat, a je s ňou veľmi spokojný.
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, knihy sú mojou vášňou. Je len škoda, že nemám dostatok financii na to, aby som si zakúpila všetky, po ktorých túžim. Metro 2033 je úžasná kniha, už som na ňu napísala aj recenziu! :)
      Charlotte.

      Odstrániť

© knižné univerzum 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis