piatok 24. júla 2015

Prišelci #1: Výhra od Moniky

Zdravím vás.
Vitajte pri ďalšom článku, na ktorého písanie som sa tešila posledné dni, odkedy mi prišiel e-mail od Moniky s oznamom, že som v jej Letnom knižnom Hope 2015 vyhrala prvý balíček, a to dve knihy, zápisník, pero, pentelku a záložku! Balíček konečne došiel, pred dvomi hodinami som ho bola vyzdvihnúť na pošte, a vy si teraz môžete prečítať môj prvý Unboxing článok!

Za vyžrebovanie by som chcela ešte raz poďakovať Monike, autorke blogu Pieseň fantázie. Teraz sa už vrhnime spoločne na to, čo som to vlastne dostala!

Na poštu som vybehla temer hneď keď mi mamička oznámila, že prišiel balíček, celá natešená som sa vybrala do ulíc tohto hnusného a fádneho mestečka, ktoré je viac dedinou, než mestom samotným, aj keď počet obyvateľov by sa dal zrátať do niekoľkých tisíc. Balík môžete vidieť na fotke vyššie, nebol ani veľmi ťažký. V momente, keď som ho dostala do rúk som sa nemohla dočkať, kým to rozbalím a prezriem si výherné ceny.
Balík bol zlepený páskou. Zvyčajne je moja maličkosť veľké nemehlo a balíky, zabalené darčeky a podobne roztrhá pretože prísť na to, ako opatrne otvoriť darček alebo balíček je až príliš náročné. Toto šlo pomerne ľahko a musím sa pochváliť, že som nič neroztrhala!
Ceny som vybrala z balíčka a rozložila ich na vankúš (áno, toto zelené je naozaj vankúš, nechcela som tie knihy vláčiť po zemi, beztak máme vtipný koberec - všimnite si to na ďalšej fotke). Ešte pred skontrolovaním stavu kníh som si to sfotila, aby ste mali v tomto článku dostatok fotografií. Najviac sa mi páči asi tá ružová mašlička, je milá a dievčenská! Ale nie, potešila som sa aj knihám a teším sa z nich doteraz!
Ako príloha dorazil aj krátky odkaz od samotnej Moniky a vy si môžete pozrieť aký strašne roztomilý je ten zápisníček. Vo vnútri je štvorčekovaný, ak by to niekoho zaujímalo a už viem, že sa dá prakticky hodiť do batoha a vyraziť na cesty, zapisovať si doň nápady na články a zážitky! 
Ako ďalšie vám z balíčka predstavujem túto knihu s názvom Imámova dcera. V predošlom príspevku som spomínala, že plánujem recenzie aj na tieto dve knihy a už sa teším, až sa pustím do čítania. Kniha je v papierovej viazanej väzbe a spolu s ňou môžete na fotke vidieť aj záložku od Fragmentu. Doteraz som nemala žiadne záložky takže tento darček ma potešil rovnako veľmi. Obálka knihy je zaujímavá a aj napriek tomu, že je viazaná väzba a bude sa nepríjemne ohýbať, teším sa, až ta do toho pustím. Je to vážnejšie dielo o dievčati týranom vlastným otcom. V šestnástich ju chcú vydať do Pakistanu, kde ju najskôr čaká nemilý osud. Viac sa dozviete v recenzii!
Poslednou vecou z výherného balíčku od Moniky je kniha s názvom Kým hviezdy svietia. Tento titul je v mojej milovanej pevnej väzbe, po slovensky a mal by to byť príbeh o vzťahu dcéry a otca. Úprimne, o tejto knihe tiež nič moc neviem a objasním vám to až v recenzii. Má len 179 strán a písmenká sú relatívne veľké, takže to možno zhltnem vo Svidníku, kde pôjdeme navštíviť babku a recenzia tu bude skôr, než očakávate!

To by bolo z prvého Unboxingu úplne všetko, len taký rýchly informačný článok. Ďakujem za vašu pozornosť a určite sa uvidíme pri nejakom ďalšom príspevku odo mňa.

Charlotte.




6 komentárov:

  1. Moc pěkný balíček :) ty knihy vypadají zajímavě
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, veľmi ma výhra potešila. :3 Jednu knihu mám už úspešne prečítanú aj zrecenzovanú, chystám sa na druhú, tá je v českom jazyku. Ak by si mala záujem, mrkni recenziu na Kým hviezdy svietia. :)
      Charlotte.

      Odstrániť
  2. Som rada, že balíček prišiel v poriadku :) Tak si uži knižky...aj ja mám v pláne si v blízkej dobe prečítať knihu Imámova dcera- to je žáner presne pre mňa :D Budem sa tešiť na recenzie ;) Prajem príjemné čítanie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, všetko je v poriadku, zápisníček už aktívne používam na nápady a Kým hviezdy svietia som už stihla zhltnúť. :) Ďakujem pekne! Aj ty si uži Imámovu dceru. :)
      Charlotte.

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! :) Výhra potešila a zápisník už aktívne používam. :3
      Charlotte.

      Odstrániť

© knižné univerzum 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis