nedeľa 6. septembra 2015

Zbav sa negatívnych ľudí!


Zdroj: google.com
Zdravím.
Prichádzam s trochu iným článkom, než na aké bývate zvyknutí, ale pôvodne to mala byť celkom aktívna rubrika. Bohužiaľ, dostala som sa k nej až v týchto dňoch pretože predsa len, máme blog čosi vyše dvoch mesiacov a ešte mu len určujeme finálnu formu. Ani ja, ani Fay si ešte nie sme isté, čo všetko tu chceme pridávať, ale určite neskĺzneme k podradným článkom len za účelom toho, aby sme mali o desať čitateľov viac. Popularita nám na úkor originálnosti nestojí za to, radšej si vždy pôjdeme sebavedomo za tým, čo nám ide dobre a hlavne nikdy neprestaneme byť samé sebou.

Každopádne, vráťme sa k hlavnej téme tohto príspevku, ktorá vyplýva už z názvu samotného článku. Bude to čosi medzi úvahou a motiváciou. Jedna známa z RPG hry (týmto ťa pozdravujem, Iv) mi vnukla nápad práve debatou, ktorú sme riešili nedávno v nočných hodinách. Celé sa to točilo okolo toho, že ju kamaráti a priatelia berú len ako poslednú možnosť a miesto toho, aby sa bavila, presedela čas doma nudením sa. A to len preto, že jej kamaráti nenahlásili zmenu stavu a zabávali sa bez nej.

Táto doba a dnešné generácie, počínajúc od nás, sú choré. Žijeme v chorom svete, v ktorom všetky ovečky choro a nezdravo zmýšľajú, nevieme poriadne oceniť kamarátstvo a prehliadame ľudí, ktorým na nás skutočne záleží. Radšej sa bavíme s úplnými idiotmi len preto, aby sme mali svoje "miestečko" na svete. A aj tak vieme, že raz z týchto zvykov vyrastieme, staneme sa dospelými a na svet sa budeme dívať inak. Vyspelejšie, zdravšie. Možno nakoniec upustíme zo smrteľne nebezpečných zlozvykov a zmeníme svoj život o stoosemdesiat percent. K tomuto všetkému však smeruje istý vývoj, pády na zem a následné bolestivé vstávanie, mnoho nadchádzajúcich chýb a hlúpych činov.
Zdroj: google.com
Je však čosi, čo pre seba môžeme urobiť už teraz, aby sme trochu pozmenili postoj k životu a miesto ožierania sa v nočných kluboch, kde hlavnou atrakciou sú štrnásťročné dievčatá zmaľované ako štetky, (samozrejme, sú aj výnimky, ale keď sa pohybujete v týchto kruhoch viete, že tie dnešné decká sú skutočne hrozné a nemajú medze) a obklopovania sa negatívnymi a falošnými ľuďmi, budeme pre seba robiť čosi zmysluplnejšie a možno nám to zaistí svetlú budúcnosť.

Príde mi to strašne dávno, kedy som vysedávala v pube pri balíčku cigariet a riešila všetko možné, len nie seba a svoj život. Mala som istú skupinku ľudí, s ktorými som si rozumela a bavila sa s nimi o skutočných hlúpostiach a za to sa dnes chytám za hlavu. Stále si však pamätám na príjemný pocit, keď som mohla vyfúknuť dym a dívať sa, ako pomaly mizne nad hlavou a rozplýva sa v priestore. V onej dobe by som dala skutočne všetko za kamarátov, nedala som na nich dopustiť a brala som ich ako druhú rodinu. Neľutujem rozumný čas strávený s nimi, neľutujem ani tie rozhovory a vzájomnú pomoc. Ľutujem, že som skĺzla po zlej cestičke a nechala sa nalákať na zlé veci. Ľutujem ich, pretože to, čo občas vidím na Facebooku mi vyráža dych.
Zdroj: google.com
Z rozumných dievčat sa stali trosky, ktorých jediným poslaním je piť, piť, fajčiť, piť. Nemajú žiadny daný smer, nemajú vyhliadky na budúcnosť a naivne si myslia, že sú šťastné. Je to iba falošný pocit v hlave a o niekoľko rokov sa za svojou minulosťou obzrú a budú sa hanbiť za to, čo v mladosti narobili. Túto kritiku nemyslím nijak zle, ide skôr o to, že ma mrzí, čo sa z nich stalo a keď ich stretnem na ulici, po dvoch rokoch známosti s nimi si nemáme čo povedať. Okrem toho sú všetci tí ľudia negatívni, bavia sa v svojej bubline, ale alkoholom len zapíjajú bolesť, smútok a depresiu. 

Možno je to len môj nezdravý názor a v skutočnosti je to úplne inak, ale stojím si za tým, že šťastný človek nemá dôvod piť, fajčiť a ani hrubo nadávať. Stojím si za tým, že šťastný človek je zároveň úspešný a váži si všetko, čo má vôkol seba. Váži si matku, otca, ktorí sa oň starajú a nerobí im na verejnosti hanbu. Váži si rodičov pretože vie, že je to možno posledný deň, kedy ich objíme a dá im pusu. Teší sa z maličkostí a k radosti nepotrebuje fľašu, ale pokojne len nejaký obraz, nejakú peknú správu. Šťastný človek nepotrebuje chodiť vymietať kluby, nepotrebuje byť populárny, nepotrebuje, aby mu ostatní závideli a nepotrebuje sa zúčastňovať škandálov.
Zdroj: google.com
A celá tá nesprávna bublina okolo človeka sa začína tým, že sa obklopí buď negatívnymi ľuďmi, alebo tými nesprávnymi, čo majú veľmi zlý vplyv. Viem, aké to je žiť s negatívnym človekom, v minulosti, približne pol roka dozadu, som to zažila. Je to zničujúce a prinieslo mi to iba depresie a nechuť do života. Viem, čo je to žiť v spoločnosti osôb, ktoré majú na život zlý vplyv. Aj to som zažila a neraz som kvôli tomu bola pre mamičku sklamaním. Neraz som urobila hanbu jej menu a neraz som sa chovala ako nevyspelé decko. V tomto čase je to už dávno za mnou a môžem úprimne a s čistým svedomím prehlásiť - NEMÁM žiadnych kamarátov a ani kamarátky. Okrem priateľa a spolužiakov v škole sa nestýkam s nikým a viete čo je na tom najlepšie? JE MI TAK ÚŽASNE. Mám milujúceho priateľa a rodičov, mám Fay. Rozumiem si s priateľovými rodičmi a jeho známymi a žijem si úžasný, v drvivej väčšine pozitívny život. Cigaretu som nezobrala do ruky vyše polroka a nechýba mi to. Nepoužívam hrubé nadávky, nestarám sa o to, komu sa moje vystupovanie nepáči a som ŠŤASTNÁ.

Všetko moje šťastie začalo, keď som zo života vypudila negatívnych a zlých ľudí. Som na oveľa vyššej úrovni než by som bola, keby som sa s nimi ďalej stýkala. Oni chodia bezducho po zemi a ja lietam medzi oblakmi pretože mám všetko, čo k životu potrebujem. Mám svoje vlastné bohatstvo a absolútne tým nemyslím peniaze. Mám zážitky, viem si vážiť aj maličkosti a teším sa z každého nového dňa. Snažím sa vstávať skoro, aby som toho cez deň stihla čo najviac. Čítam, píšem, tvorím, žijem. Slovo depresia chodí okolo mňa, ale už ma nechytí. Usmievam sa na svet, občas len tak pretože sa cítim šťastná a to len preto, že som sa zbavila všetkých tých, ktorí na mňa mali zlý vplyv. Mám vlastné ambície a chuť ich dosiahnuť.
Zdroj: google.com
Nepremárnite svoju mladosť tým, že budete robiť neospravedlniteľné hlúposti. Miesto toho sa zamerajte na pozitívne veci, robte to, čo vás baví a hlavne sa nenechajte odradiť žiadnymi hlúpymi kecami. Pilujte to, v čom ste dobrí a svoje financie investujte do danej oblasti miesto toho, aby ste ich investovali do piatkovej fľaše. Radi čítate? Miesto cigariet si kúpte tú novú knihu, po ktorej už dva týždne pokukujete, ale z neznámych dôvodov na ňu nemáte peniaze. Naozaj sú až také neznáme? Odpustite si všetko, čo vášmu telu ubližujte a kúpte si zážitok na celý život. Kúpte si nové životy, životy postáv a prežite ich spolu s nimi. Smejte sa v daždi počas búrky miesto toho, aby ste plakali po večeroch doma. Užite si východy a západy Slnka pretože sú neopakovateľné. Netrápte sa nad vecami, ktoré nemôžete zmeniť a prestaňte konečne riešiť to, že hentá holka je falošná a myslí si, že o tom neviete. Zobuďte sa miesto toho so širokým úsmevom a povedzte si, že: "Dnes je čas pre seba niečo urobiť. Čosi dokázať. Potešiť svoju maličkosť, potešiť rodičov." Opakujte si to každý deň a prerušte styky s tými, čo vás ťahajú ku dnu. Nie je to ľahké, ja to viem, ale je to prvý krôčik k úspechu a šťastnému životu. A pozitívni, správni ľudia k vám nakoniec prídu sami, či už náhodou, alebo nie.
Charlotte.

11 komentárov:

  1. Tyhle tvoje články jsou fakt super, všechno jsi to úplně vystihla! Máš ve všem pravdu.
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, ďakujem za takýto pekný a povzbudivý komentár! Naozaj si takéhoto názoru vážim a som rada, že sa ti moje články páčia. Nuž, dostať sa spomedzi spárov negatívnych ľudí je ťažké, ale naozaj to v konečnom dôsledku stojí za to. :)
      Charlotte.

      Odstrániť
  2. Moc dobrý článek! Přesně něco takového jsem teď potřebovala..Máš úplnou pravdu :/ The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pekný komentár a názor! :)
      Netreba byť smutným a ani nič podobné, naozaj stačí len vypudiť to svojho života tých, ktorí majú vyslovene zlý vplyv a sú negatívni. :)
      Charlotte.

      Odstrániť
    2. Jj máš úplnou pravdu..Jinak k tomu odebírání blogu, mně to také někdy nefunguje, ale když se normálně podíváš na blogger.com a v levém sloupečku máš "Seznam četby" a dáš "Přidat" a zkopíruješ URL, tak by to mělo jít, nebo alespoň mně to tak jde vždy ;) Tak snad jsem ti trochu pomohla..

      Odstrániť
  3. dobrý článok, ale ja sa už takýmito ľuďmi nezaoberám, zbetočna strat času a hlavne mi to berie veĺa energie :-)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za komentár a názor! Veľmi si ho cením a teší ma, keď vidím komentáre tohto typu. A áno, je to poriadna strata času, ktorý sa dá využiť oveľa zmysluplnejšie a posunúť život na trošku inú úroveň. :)
      Charlotte.

      Odstrániť
  4. Velmi pěkný a řekla bych i celkem dost motivační článek :) Bylo by fajn, kdybys takovéto články psala častěji :)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za komentár a názor! Určite budem takéto články písať častejšie, len na nich nejak nezostáva čas popri všetkých tých ostatných, ale určite na tom zapracujem, predsa len to dodáva blogu istú rozmanitosť. :)
      Charlotte.

      Odstrániť
  5. Funguje to! Môj bývalý ma zablokoval na každej platforme. Trvalo to nejaký čas, asi dva mesiace alebo tak nejako, ale ODBLOKOVAL MNE LEN PÁR HODÍN! Nevzdávaj to! FUNGUJE TO! kontaktujte Dr. UZORa, aby mi pomohol .. teraz sme späť spolu. Verte v tento proces .. Tu jeho kontakt .. Čo ho osloví: +27843290018,
    Pošlite mu e-mail na adresu:: uzorsolutioncenter@gmail.com.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som veľmi chudobná žena, ktorá nie vždy našla šťastie v hre v lotérii. Lotériu hrám od svojich 21 rokov a teraz mám 45 rokov, čo znamená, že hrám lotériu 24 rokov. Najväčšia čiastka, akú som v živote vyhral, ​​bola 400 dolárov. Ale jedného dňa sa môj príbeh zmení na históriu potom, čo som na internete našiel meno tohto muža, ktorý je najlepší, pokiaľ ide o výhru v lotérii. Tento muž je veľmi silný lekár voodoo, ktorý dáva čísla, ktoré nikdy nemôžu zlyhať. Po všetkých rokoch práce a boja o víťazstvo v lotérii som konečne vyhral (27 miliónov dolárov), meno je Dr. Adeleke (aoba5019@gmail.com). alebo ho kontaktujte na čísle whatsApp (+27740386124) iba tak vyhráte v lotérii a najlepšie.

    OdpovedaťOdstrániť

© knižné univerzum 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis