piatok 20. novembra 2015

Prvá blogová súťaž (o 56 produktov)!

Zdravím vás, drahí čitatelia!
Vitajte pri dnešnom špeciálnom článku. Áno, je mimoriadny pretože ako už z názvu samotného vyplýva, bude sa jednať o vôbec prvú súťaž na tomto blogu Faylotte, ktorý vedie okrem mňa ešte aj Fay. Láka ma aj názov Giveaway, ale nakoniec som sa rozhodla použiť prostý slovenský ekvivalent. Akože sa to vraví? Na Slovensku po Slovensky.

Každopádne, môžeme sa rovno po hlave vrhnúť na samotnú súťaž vzhľadom k faktu, že vás nechcem zbytočne a dlho naťahovať. Vy viete, že sa rada rozpisujem a mám pocit, že toto bude plnohodnotne dlhý príspevok i skrze súťažnú tematiku. Pôvodne sa malo súťažiť až o dva balíčky - odo mňa a od Fay, ale Fayruška má teraz vlastné výdavky spojené so stužkovou a podobne. Rozhodne však od nej niekedy súťaž uvidíte a predpokladám, že vás zaujme. Keďže mali byť dva balíčky, chcela som to urobiť systémom, že jeden výherca bude náhodne vylosovaný a druhého si vyberieme my, no nie je to, žiaľ, možné. Preto som sa rozhodla, aby to bolo fér, že náhodne vylosujem tri mená, prečítam si ich odpovede a vyberiem tú, ktorá ma najviac zaujme. Ceny sú podľa mňa dosť lákavé, tak poďme si ich prezrieť spoločne s mojim komentárom a následnými podmienkami!

BALÍČEK OD CHARLOTTE

Tento môj balík je trochu obšírnejší a povedala by som, že som sa s tými výhernými cenami trochu rozbehla. Nevedela som, ako ich všetky nafotiť tak, aby bolo každú dobre vidieť, a teda som balíček rozdelila do štyroch podkategórii: kozmetickú, čosi na zahryznutie ku knihám, kreatívnu a knižnú. V každej sa nachádza niekoľko produktov a šťastný výherca dostane toto celé! Dúfam, že budete s mojim výberom spokojní. Presuňme sa priamo ku jednotlivým kategóriám.

1. Kozmetická sada

Táto obsahuje 9 vecí a každá sa, pochopiteľne, využíva na čosi iné. Napadlo mi, že by nebolo od veci do súťaže pripojiť aj tú kozmetickú časť vzhľadom na to, že sa do nej možno budú chcieť zapojiť aj beauty blogerky alebo dievčatá so záľubou v kozmetike. A blogerky tejto sféry čítajú výrazne menej ako my, knižní knihomoli. Rozhodla som sa, že to urobím atraktívne aj pre ne a zapojím kozmetickú časť.
A čo môžete vyhrať?
1. Balea osviežujúci umývací gél pre normálnu a zmiešanú pleť.
2. Balea pleťová maska malina a vanilka, dvojbalenie.
3. Balea sprchovací gél s vôňou vanilky a kokosu.
Osviežujúci gél som ešte neskúšala, ale plánujem si ho kúpiť v decembri. Je to taká malá vzorka, nechcela som brať väčšiu verziu pretože som to sama neskúšala. Pleťové masky od Balei skúšam už nejaký ten mesiac a zatiaľ sa mi pozdávala iba jedna. Pri nakupovaní v drogérii som si vyberala nejakú, čo som ešte neskúšala a všimla som si malinu s vanilkou alebo jahodu s jogurtom. Jahoda s jogurtom bude môj ďalší pokus, pre tentokrát som zvolila malinu a vanilku. A vravím si - prečo ju nekúpiť aj vám? Je to dvojbalenie a každé z balení vydrží na 2 použitia ak s ním narábate šetrne a nedávate si na tvár príliš veľa. Čo sa sprchového gélu týka, nemám rada tieto sladké vône a pri kupovaní som si pre seba vybrala ovocnú. Prečo pre vás práve túto? Ako tak chodím na iné blogy, väčšina dievčat má rado tieto presladené vône a navyše sa hodí k vianočnej atmosfére. Užila by som si ju určite aj ja, keby som to mala rada. 
4. Očné tiene Essence quattro eyeshadow v odtieni: 16, down to earth.
5. Balzam na pery Essence glossy lipbalm s príchuťou: strawberry cheesecake.
6. Riasenka Avon Supershock Mascara v odtieni: black
Očné tiene som našla za skvelú cenu a myslím, že tie hnedé farby sú ideálne na toto ročné obdobie a pekne zvýraznia oči akejkoľvek farby. Nepýtajte sa ma však, prečo sa tam nachádza tá modrá. Netuším! Balzam od Essence som používala ešte ako trinásťročná a najviac sa mi na ňom páčila práve tá vôňa. Nie je najkvalitnejší, ale rozhodne krásne vonia. A čo riasenka? SuperShock od Avonu zbožňujem a používala som ju už niekoľkokrát. Nezanecháva hrudky a ani nezlepuje riasy, môžem len odporučiť.
7. Lak na nechty Miss Sporty v odtieni: 065.
8. Lak na nechty Essence v odtieni: 10, true love.
9. Lak na nechty Miss Sporty v odtieni: 015.
Od Miss Sporty mám niekoľko lakov, ale nie v týchto odtieňoch. Mám staroružový, potom nejaké pastelové farby a zopár tmavých a ja osobne som s nimi veľmi spokojná. Nepoužívam ich často vzhľadom k tomu, že mám veľmi malé nechty, ale ak ich už použijem, tak stoja za to. Ružovú som vybrala pretože sa mi veľmi páčil odtieň a zvyšné - bordová a svetlučká béžová, presne tie zimné farby, nie? Samozrejme, že som ani jeden z nich nepoužila (rovnako ako je to so všetkými produktmi tu, sú úplne nové až na antikvariátne knihy).

2. Niečo na zahryznutie ku čítaniu

Aj vy radi pijete čaj alebo kávu a chrúmete nejakú drobnosť popri čítaní? Ja tiež, a preto som si pre vás ako druhú časť môjho balíčka pripravila práve sadu, čo je vhodná presne pre túto príležitosť. Nájdete tu rôzne druhy čajov, dokopy 12 sáčkov. Niektoré sú lacnejšie, ale tie s čiernym obalom sú ozajstný luxus a pripláca sa za ne. Pridala som vám aj klasiku, ktorú určite každý z vás pozná - zelený čaj. Okrem iného som pridala aj zopár maškŕt!
Čo ďalej tu môžete nájsť?
10. 3x čaj Teekane Fruit Kiss (jahoda & višňa).
11. 3x čaj Lord Nelson Green Tea Natural.
12. 3x čaj Majestic Tea Aloe Vera & Ostružina.
13. 3x čaj Majestic Tea: Bílý čaj & Granátové jablko, Noni & Švestka, Acerola & květ Bezu.
14. Bellarom Finest Dark Chocolate (74% cocoa).
15. Dragee Mix in chocolate & dark chocolate + Poex Sweet Exclusive hrozienka v poleve.
16. Adano arašidové pečivo a dóza naň (príde vám to pekne zabalené!).

3. Kreatívna sada

Ako tretia na nás vykúka kreatívna sada zložená výlučne z Washi pások. 10 z nich je normálnych lepiacich a potom je tam balenie troch, ktoré sú látkové a nelepivé. Okrem toho som sa rozhodla pridať taký malý bonus - keďže som maturant, mám, pochopiteľne, oznamká pre najbližších priateľov. Jedno venujem výhercovi a on ako jediný bude poznať nielen moju školu, ale uvidí aj moju fotku, zoznam triedy a podobne. Už pre neho nebudem viac anonymný prispievateľ čo si hovorí Charlotte.
17. 3x kreativní pásky, oznamko a čiernobiela washi páska.
18. 3x washi pásky z Pepca.
19. 6x washi pásky z E-bayu.

4. Knižná sada

Základom a zároveň čerešničkou na torte tohto balíka sú, samozrejme, knihy a ich najlepšie kamarátky, záložky. Premýšľala som, či vám mám nejaké záložky kúpiť alebo vyrobiť a zmyslela som si, že výroba je väčšia sranda, vyjde to lacnejšie a môžem mať hocijaké tvary od výmyslu sveta. Všetko sú to záložky na horný roh strany a dokopy ich je 15. Keď som ich začala vyrábať, nemohla som sa zastaviť a konečné číslo narástlo do takýchto rozmerov. Rozdelila som ich na menšie série. Knihy sú 3. Máme 30 povinných diel na literatúru k maturite a kúpila som pre vás Na západe nič nové od Remarqua. Aspoň si to nemusíte požičiavať z knižnice. Ďalej som zvolila nesmrteľnú klasiku v podobe Verneho a pridala aj modernú Young Adult literatúru v podobe anglického výtlačku prvej časti trilógie Across the Universe. Verne a Across the Universe pochádzajú z antikvariátu, keďže by som chcela zvýšiť povedomie o antikvariátoch. Majú tam super skvosty za ešte lepšie ceny a v drvivej väčšine v skvelom stave. Určite vám odporúčam návštevu prvého antikvariátu, ktorý nájdete! Neoľutujete. Na západe nič nové je kniha nová, mám rovnaký výtlačok a našla som ju v Panta Rhei.
20. Jules Verne - 800 míľ po Amazone.
21. Beth Revis - Across the Universe.
22. Erich Maria Remarque - Na západe nič nové.
23. 3 druhy sovičiek v rôznych veľkostiach - modrá, ružová a žltá.
24. Záložka Angry birds a 2x kawaii medvedík v ružovej a fialovej, rôzna veľkosť.
25. Zmrzlinky na roh stránky, rôzne farby, rovnaká veľkosť - modrá s polevou, zelená s polevou a jabĺčkom, červená bez polevy.
26. Príšerky, rôzne tvary i veľkosti - oranžová a bielo-ružová.
27. Zvieratká v rôznych veľkostiach - žabka, prasiatko, medvedík a tučniačik.

To je všetko! Keď som všetky predmety spočítala, vyšlo mi toto číslo - 56! Nuž, na štartovaciu súťaž je toho možno trochu veľa, ale sľubujem, že ďalšie už budú miernejšie. Stále máš záujem sa zapojiť? Prečítaj si, čo musíš urobiť, aby si sa dostal/a medzi súťažiacich!

PODMIENKY PRE PRIHLÁSENIE DO SÚŤAŽE:

  1. Musíš mať doručovaciu adresu na Slovensku alebo v Česku.
  2. Smieš sa zapojiť iba raz. Duplicitné vstupy budú vymazané a daný človek príde o šancu vyhrať.
PRIHLASOVACÍ FORMULÁR:
A) Povinná časť
Tí, čo nečítajú, automaticky nemusia vyplniť body 3-5.
  1. Súťaž je iba pre pravidelných čitateľov, logicky z toho vyplýva, že musíš sledovať náš blog cez Google Friend Connect alebo v skratke GFC (do komentára napíš meno, pod akým sleduješ).
  2. Napíš mi e-mail, na ktorý ťa budem môcť kontaktovať.
  3. Čítaš knihy alebo si sem dorazil/a z beauty, poprípade inak zameraných blogov?
  4. Aká je tvoja najobľúbenejšia kniha všetkých čias? Taká, ku ktorej sa rád/a vraciaš stále?
  5. Aké knihy, poprípade knižné série by si mi mohol/a odporučiť? Čím viac, tým lepšie! Pokiaľ na ne máš na svojom blogu recenzie, určite ich prihoď do komentáru.
  6. Ak teda máš nejaký blog, aj ten mi pripíš v komentári, aby som ťa mohla navštíviť a objaviť nové, pre mňa dosiaľ nepoznané blogy.
  7. Máš nejakú vlastnú tvorbu? Ak áno, čo najradšej píšeš?
  8. Nezabudni ani na svoje meno, poprípade prezývku!
B) Nepovinná časť
(Keďže budem troch ľudí náhodne losovať, zvýšeným počtom komentárov si môžeš navýšiť šancu toho, že ťa nakoniec vyberiem. Navyše ma to príjemne zahreje pri srdiečku. Pri týchto dobrovoľných komentároch pripíš svoje meno a e-mail, aby som vedela, ku ktorému človeku bonusové vstupy patria.)
  1. Môžeš našu stránku nájsť aj na Facebooku (po kliknutí ťa prenesie priamo na ňu). Za tento lajk si môžeš napísať o komentár viac (napíš meno, pod akým sleduješ).
  2. Poteší ma aj, ak ma budeš sledovať na Instagrame (po kliknutí ťa prenesie priamo na profil). Za toto sledovanie taktiež komentár naviac (napíš meno, pod akým sleduješ).
  3. Ak máš blog a vyhľadávaš blogové skupiny, pridaj sa aj do mojej - Blogujeme pre radosť (po kliknutí ťa prenesie priamo na ňu). Môžeš napísať ďalší komentár (napíš meno, pod akým sleduješ).
  4. Môžeš súťaž zdieľať hocikde na sociálnych sieťach alebo blogu, ale tak, aby som sa k tomu dostala (prilož link priamo na zdieľanie).
  5. Máš na mňa nejakú otázku? Polož mi ju na môj Ask (za toto nie je komentár naviac, ale môžeš sa touto cestou o mne niečo málo dozvedieť).

SÚŤAŽ TRVÁ OD 20.11.2015 do 15.12.2015 (KONČÍ NA MOJE NARODENINY)!

Charlotte.

98 komentárov:

  1. To je super Giveaway! :) já čtu ráda, bohužel už na to nemám tolik času jako předtím.. Mou právě nejoblíbenější knížkou je Girl Online, myslím, že jsem na tvém blogu i viděla recenzi :) Jinak bych taky mohla doporučit Tom Sawyer , samozřejmě Harryho Pottera a nějaké od Johna Greena :)
    Sleduji tě přes GFC jako Denisse Beauty a email je denissebeauty@seznam.cz
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Erudite Shadowhunter
    adelreznickova@gmail.com
    Čtu knihy. :D
    Kostičas! Tu úplně zbožňuju a hned po přečtení jsem ji zařadila na první příčku žebříčku nejoblíbenějších knih.
    No, myslím, že bod s doporučováním knih jsem už splnila dříve. :D
    http://adiethereader.blogspot.cz/
    No, před nějakou dobou jsem kvůli nedostatku času psát přestala, teď se spíše věnuji stříhání videí. :D Ale psala jsem především úvahy a povídky.
    Má přezdívka je Adie. O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Adie
    adelreznickova@gmail.com
    FB stránku sleduju jako Adél Řezníčková.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adie
    adelreznickova@gmail.com
    Na Instagramu tě sleduji jako Adiethereader.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Adie
    adelreznickova@gmail.com
    Ve skupině jsem zase jako Adél Řezníčková.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Adie
    adelreznickova@gmail.com

    Tak, a tady je odkaz na sdílení.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1662649557319519&set=gm.484487618397745&type=3&theater

    Tak, trochu jsem to tu zaspamovala, teď jen doufat, že něco vyhraju. Třeba čaje, čokoládu nebo ty dokonalé záložky... :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1) GFC: veronika zapadlikova
    2) E-mail: verzapadlikova@seznam.cz
    3) Ano, čtu knihy, ale zajímám se také o módu a beauty :))
    4) Ostrov lhářů! <3
    5) Právě ten Ostrov lhářů, nebo třeba sérii Zavržený :)
    6) Mám knižní blog, budu ráda když koukneš :) http://bookmakesushappy.blogspot.cz/
    7) Ano, píšu povídky a někdy i delší příběhy, ale píšu je jen pro sebe, protože většinou se to odvíjí na mé náladě, když už prostě mám pocit, že nemůžu dýchat (myšleno obrazně :D) a prostě se z toho musím vypsat. Takže pak vznikají různé depresivní a nebo naopak pozitivní příběh. Ale teda víc převládají ty depresivní. :D :)
    8) WeRonnie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. + 1) FB: Veronika Zapadlikova
    WeRonnie, verzapadlikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. + 2) Instagram: Veronika Zapadlikova (@weronnie1)
    WeRonnie, verzapadlikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. + 3) poslala jsem žádost a o připojení do skupiny pod jménem Veronika Zapadlikova
    WeRonnie, verzapadlikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1. Týna Férová
    2. kristynaferova@seznam.cz
    3. Pochopitelně, že čtu! :)
    4. Bude to znít jako strašné klišé, ale já vážně nedokážu vybrat jen jednu jedinou knihu. Zbožňuji Harryho Pottera, triologii Zahrada nesmrtelnosti, Vypravěčku, a pak tu mám ještě jednu knihu od českého autora, což je u mě velmi neobvyklé, protože českou literaturu nijak nevyhledávám a nemám k ní příliš kladný vztah, ale 15 Minus od Tomáše Zářeckého je pecka! Je to tak trochu (hodně) drsnější Hunger Games :)
    5. Určitě jakoukoliv z těch, kterou jsem jmenovala. Určitě ještě stojí za přečtení My děti ze stanice zoo, Hra o trůny, Erebos, Dítě číslo 44,... všechny mé recenze nalezneš zde: http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/search/label/Books :)
    6. http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/
    7. Mám :) Většinou píšu romány (které mám schované na dně šupliku a stydím se s nimi vylézt mezi lidi) s nepříliš šťastnými konci. Šťastné konce mě moc neberou... :D Občas, když se potřebuji vypsat z nějakých svých pocitů, napíši sem tam i nějakou tu básničku.
    8. Přezdívka - Ginger

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Facebook stránku sleduji pod jménem Kristýna Férová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Na instagramu tě sleduji jako psych0_queen

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Čekám na přidání do skupiny pod jménem Kristýna Férová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. 1. Camellia
    2. jasmin.a(zavináč)seznam.cz
    3. čtu knihy, ale na tento blog jsem narazila náhodou na nějaké FB skupině
    4. Harry Potter (celá série)
    5. Nemám vůbec tušení co čteš či co jsi již četla... ale rozhodně doporučuju Vampýrskou Akademii od Richelle Mead
    6. colorful-haze.blogspot.cz
    7. na blogu mám básničky, jinak si sama pro sebe píšu povídky. Ráda bych napsala (a posléze vydala) nějakou novelu
    8. Camellia

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Camellia, jasmin.a(zavináč)seznam.cz
    sleduju FB: Camellia Michaelis

    OdpovedaťOdstrániť
  17. 1.) Rovnaké meno pod akým bude uverejnený tento komentár :) Veronika Lukáčová
    2.) bibianavlukacova@gmail.com
    3.) Knihy milujem. Čítanie je mojou záľubou už od útleho detstva. No ozajstným knihomoľom som sa stala v momente, keď sa mi do rúk dostala kniha Mesto kostí zo série Nástroje smrteľníkov od CC. Odvtedy kníh nemám nikdy dosť. :D
    4.) Zlodejka kníh. Veľmi krásny príbeh pri ktorom človek získa aj trošku rozhľadu. Chcem tým povedať.. niektorí ľudia si myslia, že počas prvej s druhej svetovej vojny boli za všetko zodpovední Nemci ako celok. Niekomu nenapadlo, že nie všetci možno s Hitlerom nemuseli súhlasiť a že trpeli rovnako ako zvyšok. A práve o tom je tento príbeh.
    5.) Takže okrem spomínanej série od CC - Nástroje smrteľníkov, je to tiež série od tej istej autorky s názvom Pekelné stroje. No myslím že túto sériu ti muselo odporučiť už kvantum ľudí a preto som sa rozhodla, že tu spomeniem práve rozčítanú sériu Piata vlna od Ricka Yanceyho. Vrelo odporúčam, téma sa možno zdá otrepaná, no v jeho podaní je to naozaj niečo neskutočné čo ti ani na chvíľu nedovolí odtrhnúť sa od knihy. Recenzia tu: http://www.abookbae.blogspot.sk/2015/11/piata-vlna-1-rick-yancey_17.html
    6.)http://www.abookbae.blogspot.sk/ myslím že raz si už na môj blog zavítala, za čo som ozaj vďačná a dúfam že si nebola sklamaná. :)
    7.) Kedysi som veľmi rada písala - detská fantázia nemá hraníc. Chodila som aj na rôzne súťaže. Bohužiaľ, nevydržalo mi to veľmi dlho.
    8.) Ronnie :)

    P.S.: Úžasná 'blogová súťaž' - jednoducho a stručne pretože pri pohľade na tie knihy. :D Nemám slov ...Verím že sa ti to nejako vráti pretože za toľkú radosť, ktorú niekomu urobíš jednoducho musí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Taktiež sledujem FB, odkedy som objavila tento blog, sledujem skoro všetko od vás. :D Sledujem pod menom : Veronika Lukáčová.
    1.) GFC: Veronika Lukáčová
    2.) bibianavlukacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Instagram : stea_luna :)
    1.) GFC: Veronika Lukáčová
    2.) bibianavlukacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Skupina Blogujeme pre radosť (pravidelný spam :D ) : Veronika Lukáčová
    1.) GFC: Veronika Lukáčová
    2.) bibianavlukacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    www.lee-chan.blog.cz
    3)Z beauty zaměřených blogů
    4) Ráda se vracím k Hvězdy nám nepřály
    5) já mam ráda japonského spisovatele Harukiho Murakami, pak všechny díly ságy Stmívání, Michala Viewegha, cokoliv od něj...:) Přihazuji nějaké své recenze na blogu http://lee-chan.blog.cz/rubrika/knihy

    OdpovedaťOdstrániť
  22. bohužial nečítam :/
    sledujem pod tymto učtom
    micka185@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. 1. GFC: Nataĺie Clare
    2. e-mail: natalyu1610@gmail.com
    3. Pozdravujeme z http://booklovers-world.blogspot.sk
    4. Medzi najobľúbenejšie série jednoznačne patria Nástroje Smrteľníkov a Mara Dyer :) Ale z nefantasy kníh jednoznačne vedie Looking for Alaska :3 Napriek tomu, že všetci stále šalejú za Papierovými Mestami alebo TFIOS.
    5. Predpokladám, že už dnes, alebo teda zajtra pribudne u nás na blogu recenzia na knihu Tanec pre Luciu Frey. Ja som tú knihu zhltla za 1 deň... pffffúúúú a to sa na slovenskú knihu u mňa nestáva. Je to lepšie než Džínsový Denník a hocaká iná slovenská kniha, ktorú som čítala! Jednoznačne je to skvelý debut od Danielly Ferkovej.
    5. http://booklovers-world.blogspot.sk
    6. Nooo... mám vlastnú tvorbu, ktorá je ale ešte stále schovaná v mojom počítači. 385 strán popísaných mojimi myšlienkami. Ani sama neviem, ako som to napísala, ale ak niekedy náhodou tú knihu vydám... no možno, ak budem mať odvahu :D
    7. Prezývka? Ako "svetoznáma" blogerka sa oslovuje pseudonymom Natalie, ale ľudia ma volajú aj Nat, alebo Naty :)

    *PS: Som až zostala zaskočená z toho čo všetko môžem vyhrať? Vážne viete ako niekomu urobiť radosť :) Dúfam, že sa vám to vráti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Super giveaway:)
    1. GFC: vaja vaja
    2. wendi@centrum.sk
    3. Tvoj blog som našla náhodne a veľmi sa mi zapáčil, takže tu budem chodiť častejšie:)
    4. Knižky čítam veľmi rada najradšej mám od Gayle Forman- Zostaň so mnou a Kam zmizla, ale moje srdcovky sú aj Greenovky! Určite si ich prečítaj:)
    5. Môj blog:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com
    6.Ja rada píšem a vymýšľam si detské knižky, veľmi ma to baví, ale nikdy to ešte nikto nevidel:D
    7. Moja prezývka je Vaja:)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Vaja
    wendi@centrum.sk
    FB: SimonaBelasa

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ahoj, krásná giveaway.
    Sleduji jako Lenca - GFC.
    FB jako Lenka KLimova.
    lencaklimova@seznam.cz

    čtu moc ráda, ale momentálně na to není tolik času.
    Oblíbenou knížku nemám, asi jsem divná, ale žádnou knížku jsem nečetla dvakrát. Tedy krom dětských knížek, které čtu na dobrou noc mým dětem.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. FB Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Ahoj, veľmi pekné ceny! :)
    GFC: Lenka Merková
    lenus.ka133@gmail.com
    knihy milujem, čítam veľmi rada! Moja obľúbená kniha je Kam zmizla Aljaška a séria na 100% HG<3 úplne to milujem, som na to úplny maniak! Milujem HG!<3
    Mám blog - LifebyLenka

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Insta- lenus.ka133
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Sleduji jako Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com
    Miluji čtení!:)
    Nejoblíbenější knížka? Z románů asi Polibek pro Annu, jediná knížka, kterou jsem četla 2x za život:)
    Já mám ráda všechny knihy od Johna Greena, ale nic zajímavého asi nedoporučím:)
    Blog nemám a vlastní tvorbu nepíšu.

    OdpovedaťOdstrániť
  34. FB: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Wow, neskutečně lákavě to vypadá všechno! :)
    GFC: Lucka Sondová
    sondova.lucka@gmail.com
    - moc nečtu, našla jsem ho náhodně na fb :)
    - blog nemám (přeskakuji bod 4,5,6 - kvůli knížkám a blogu)
    - každopádně, přestože nečtu, věnuji se jiným věcem, včetně psaní :) Psaní mě jednoduše baví, nejvíce píšu povídky a kdoví jaké další nepojmenovatelné žánry - řekla bych, že je to často něco mezi úvahou, fejetonem a nějakým dalším neprobádaným subjektivním žánrem :D Objektivní věci jako zprávy mi nikdy nešly, ráda vyjadřuji vlastní názor a dávám najevo své zvláštní bláznivé myšlenky :)
    Jmenuju se Lucka, ale má přezdívka na internetu je běžně Eleria ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Sleduju tě i na FB jako Lucka Sondová
    sondova.lucka@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Insta - sondova.lucka
    mail: sondova.lucka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. 1) GFC: langmaierova1
    2) langmaierova1@seznam.cz
    3) ano čtu knihy 50-70 ročně
    4) ráda se vracím ke knížce Vejce a já
    5) moc se mi líbila knížka Zmizelá,Muž jménem Ove,Stalker,Aristokratka ve varu,Analfabetka která uměla počítat
    6) blog nemám
    7) vlastní tvorbu nemám
    8) Martina Langmaierová

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Sdílím na FB https://www.facebook.com/martina.langmaierova
    Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sleduji na FB Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Sleduji na insta langmaierova1
    langmaierova1@seznam.cz
    Martina Langmaierová

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Sledujem: Jana Ivaničová
    nyka100 @ gmail.com
    Cez google vyhliadavač :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. 1 )GFC: Keri Lile
    2) kerilile@volny.cz
    3) Ano, čtu. Okolo 100 knih za rok.
    4) Miluji knihy od Jodi Picoultové, Stevea Berryho, Dana Browna. Aůe má nej kniha za tento rok je Já, poutník.
    5) Miluju knihu Já, poutník
    6) Nemám blog
    7) Nemám vl. tvorbu
    8) Keri Lile

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Sleduju přes fb jako Keri Lile
    kerilile@volny.cz
    Keri Lile

    OdpovedaťOdstrániť
  45. 1) Marty Kabe
    2) martykabe@gmail.com
    3) knížku čtu (velmi) :D a narazila jsem na blog náhodou, když jsem hledala knížku :D osud
    4) poslední dobou se pořád vracím ke knížce od L.A. Casey - Dominic
    5) jej, je jich velmi :D - Pernyn and The End of Days, The Slather Boys, knížky od J. L. Armentrout, Ostor lhářů a spoustu dalších
    6) hej, blog mám, ale teprve začím, neboť ho promazávám a jdu se na něj vrhnout naplno ( pokud to jen pude), ale přece, když budeš mít čas, budu ráda, pokud se podíváš:) http://birdsatsky.blogspot.cz/
    7) no, vlastní tvorbu mám, ale radši to nikde neříkám, nejraději, ale píši fantasy (také ho nejraději čtu)
    8) na svém blogu funguji pod přezdívkou TheMarty Silverlight :)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. TheMarty Silverlight
    martykabe@gmail.com
    Na FB tě sleduji jako Marťa Kabelková.

    OdpovedaťOdstrániť
  47. TheMarty Silverlight
    martykabe@gmail.com
    Na instagramu tě sleduji jako martykabe.

    OdpovedaťOdstrániť
  48. TheMarty Silverlight
    martykabe@gmail.com
    Ve skupině zase jako Marťa Kabelková.

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Sabbi Nothingham
    novakova.sabina95@gmail.com
    Čtu knihy
    Skleněný trůn, Klan koní, Dračí oči, Květy z půdy
    Mám dva blogy Knižní noru a Čokoládovou figurku ( www.knizninora.blogspot.cz), ale tak nějak se více věnuji své virtuální domácnosti tedy noře, protože jsem prostě krysa.
    Co se týká vlastní tvorby, tak v budoucnu bych si moc přála tak nějak tvořit eShop :D
    Mimochodem přeji předem Všechno nejlepší

    OdpovedaťOdstrániť
  50. 1)Sleduji GFC: ZdeňkaM
    2) Emaij je: zdenkamartinakova@gmail.com
    3) Čtu knížky ale kosmetika a móda mě baví také. :)
    4) Pro mě je to určitě Harry Potter a je jedno, která kniha. Nejlíp všechny. :)
    5) Určitě Harry Potter, Luxus a knížky od Johna Greena
    6 -7) Blog ani vlastní tvorbu nemám.
    8) Zdeňka Martináková

    OdpovedaťOdstrániť
  51. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Ahooj,
    sleduji přes GFC jako KačaVal, kaca.val.1996@seznam.cz
    Narazila jsem a tebe, když jsem hledala jednu knížku :)
    Bohužel ic zajímavého asi nemůžu doporučit, jelikož moje nejoblíbenější kniha je Hledání Aljašky. Ani nevím proč, ale kniha mě hodně zasáhla a hodně jsem si z ní vzala :) Jinak typicky to je Harry Potter a to všechny díly :D :)
    Jinak pokud se zajímáš aspoň trošku od nadpřirozeno, tak jednoznačně doporučuji knihu "Jak si správě přát". Možná to vyzní jako nesmysl, ale tato kniha mi obrátila život :)
    Jinak Giveaway je naprosto úžasná <33 Takhle velkou Giveaway jsem nikde ještě neviděla ! :) Využila bych úplně vše. Kosmetiku miluju a vždycky se hodí. O dobrůtky bych se podělila s rodinou, abych ze mě nebylo prasátko :D :) Miluju vytváření, tak kreativní sada, je jak pro mě stvořená :) Knihy miluju, tak určitě super. Navíc příští rok maturuji tak by se mi kniha hodila moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Sleduji na fb jako Kača Val
    kaca.val.1996@seznam.cz
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Sleduji i na instgaramu , ale nezveřejňuji ho veřejně (katerinaz..........) v případě výhry určitě zašlu pro kontrolu :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Sleduji jako Simona J.
    simonaa13@seznam.cz
    Knižky ale jen ta příležitostně, taky hlavně podle času.Teď naposledy jsem četla knižku Než jsem tě poznala, a ta se moc líbila takže bych ji určitě i doporučila.

    OdpovedaťOdstrániť
  57. +instagram simoonaa11
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  58. GFC: Anna Porubanová
    anka.porubanova@gmail.com
    Knihy zbožňujem. Niet nad to, sa niekde zašiť s dobrou knihou.
    Moja "čitateľská éra" sa začala jedného krásneho slnečného dňa, kedy mi mama oznámila, že už po tretíkrát dočítala sériu Harryho Pottera. Neverila som jej, ako sa jej týchto 7 kníh chce stále dookola čítať,preto som sa do nich pustila ja. Že to zhodnotím. Za 11 dní celá séria! Je to moja srdcovka!
    Veľmi rada mám knihu Butik Astor Place, je z doby, kedy ženy nemali žiadne právo, názor a tak podobne.. Kniha je písaná z dvoch pohľadov. Sama som na ňu robila recenziu tak ak chceš, mrkni sa :)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/2015/11/stephanie-lehmannova-butik-astor-place.html
    Môj blog je zmeska lifestyle, books, food a také názorovky :)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/
    Najradšej píšem recenzie, názorovky, ale doslovne milujem moje poetické chvíľky! :)
    Anka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Anka Porubanová
    sledujem na fb :)
    anka.porubanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. sledujem na instagrame ako anka_loves_
    Anka
    anka.porubanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. taktiež som v tvojej skupine ako Anna Porubanová :)
    anka.porubanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  62. dala som ti lajk na fb aj z môjho ďalšieho profilu- Anna Porubanová
    :) anka.porubanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. 1. Lily Black
    2. paja.syruckova@seznma.cz
    3. Čtu knihy
    4. Harry Potter je klasika, samozřejmě, ale jinak se ráda vracím k trilogii Delirium od Lauren Oliver a k sérii CHERUB od Roberta Muchamorea
    5. Již výše zmíněné + Kostičas, Než jsem tě poznala a Všechna pravda, co je ve mně
    6. http://bookthiefka.blogspot.cz/
    7. Moc nepíšu, teď už ne, ale kdysi jsem dost psala fanfikce na různé seriály.
    8. Lily Black

    OdpovedaťOdstrániť
  64. + 1 FB - Pavlína Syrůčková
    paja.syruckova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  65. + 2 Instagram - mrs.elfgreen
    paja.syruckova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  66. + 3 FB Blogujeme pre radosť - Pavlína Syrůčková
    paja.syruckova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  67. + 4 Sdílení soutěže - https://www.facebook.com/bookthiefka/?ref=bookmarks
    paja.syruckova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. 1. Sleduji jako EditaR
    2. Edita.Riff@seznam.cz
    3. miluju knihy, čtení
    4. nejoblíbenější kniha je Selekce od Kiery Cass, je to jako v pohádce, nemusím se zabývat realitou
    5. nej série je Selekce, Elita, První
    Temné vize - L. j. Smith
    Hunger games
    6. blog nemám, obdivuju všechny, kterým to vydrží
    7. -
    8. Eddie

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Na fb tě sleduju jako: Edita Rifflerová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  70. GFC: Marilyn Molnárová
    marilynmolnarova@seznam.cz
    knihy jsem si v poslední době moc oblíbila, mám ráda spíše fantas y atak mojí nej knížkou je umřel jsem v sobotu a harry potter, určitě doporučuju přečíst i Lady Fuckingham :D, Jeden den nebo otrokyně citů:) ... a sdílím

    OdpovedaťOdstrániť
  71. GFC: Andrea Zuravcikova
    andreazuravcikova@gmail.com
    ja čítam rada romantiku ale aj dennikovy štyl a dokonca aj mysteriozne pribehy, najlepšia kniha doteraz bola určite Bezpečny prístav a po pozretí filmu som bola sklamana z filmu, darmo sa hovorí že kniha je lepšia lebo si človek všetko predstavuje podľa svojej fantazie :) takže určite ti odporučam tuto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  73. 1. GFC: Nelly Bellová
    2. E-mail: nelly1132002@gmail.com
    3. Áno, čítam knihy ale v poslednej dobe na nich nemám vôbec čas pretože musím riešiť školu a iné veci. A narazila som na váš blog cez jednu facebook stránku. Sledujem váš už dlhšie.
    4. Určite Hry o život! Rada sa k nej vraciam pretože ma kniha (skôr knižná séria) veľmi baví a pred nedávnom som bola v kine na drozdajke časti 2 a stále celá smutná si čítala drozdajku dookola... Stále som v šoku že som prečítala knihu a videla všetky filmy a už nikdy nebude nová kniha či nový film Hier o život. Hry o život sériu som prečítala už asi 3x.
    5. Ako som spomínala, Hry o život. Inú knižnú sériu som zatiaľ ešte neprečítala. Teraz cez Vianoce (cez zimné prázdniny) sa chystám na pokračovanie Divergencie.
    6. Môj blog- http://style-makeup-tips.blogspot.sk/ Môj blog je zameraný na beauty články ale píšem tam aj random články takže tam nájdeš všeličo.
    7. Pred 4 rokmi som písala takú ''knihu'' o mojom živote a o jednom chlapcovi do ktorého som bola zamilovaná. Bola to katastrofa, ''knihu'' doteraz mám. :D Knihu som napísala do 1 roka a potom som sa rozhodla napísať dokonca aj pokračovanie. Ale už ma to prestalo baviť tak som sa nato vykašľala. A tiež som písala jeden príbeh na Wattpade ale nakoniec som ho vymazala pretože sa mi vôbec nepáčil.
    8. Moje meno je Nelly ale prezývajú ma Nellyssa, Nelča alebo Belly. Ale tiež ma voláju aj Nelly.

    OdpovedaťOdstrániť
  74. FB: Nelly Bellová
    E-mail: nelly1132002@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Instagram: nutelalovers11
    E-mail: nelly1132002@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Pripojila som sa do skupiny pod menom Nelly Bellová.
    E-mail: nelly1132002@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  77. gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk
    moc knihy necitam iba obcas ked je nejaka dobra , a som z tej beauty brandze :D
    určite hannibal
    shakespeara vštko a aj bukowskeho
    http://sweetlollipopqueen.blogspot.sk/
    volam sa nikolka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  78. 1.GFC-Lucia Pentíková
    2.luckap123@gmail.com
    3.Knihy čítam,aj keď nie veľa,no narazila som na blog vďaka beauty blogu:)
    4.Síce som ešte žiadnu knihu nečítala viac ako raz,ale určite sa ešte vrátim ku knihe Zlodejka kníh,ktorá je proste úžasná!
    5.Odporúčam spomínanú Zlodejku kníh a inak mám rada aj knihy Dana Browna:)
    6.Blog síce mám,no už som neaktívna
    7.Nemám vlastnú tvorbu:)
    8.Lucia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  79. FB:Lucia Pentíková
    luckap123@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  80. skupina FB:Lucia Pentíková
    luckap123@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  81. 1. GFC: Veronika Čechová
    2. veru.cechova@gmail.com
    3. Jsem knihomol a jsem u toho krásná, takže nepotřebuji sledovat beauty blogy :D Na tento blog jsem narazila díky giveaway
    4. Vždycky si ráda znovu přečtu Na západní frontě klid, vlastní výtisk zatím nemám. Další takovou srdcovkou je asi 1984, k té se také ráda vracím :)
    5. Momentálně čtu sérii Legenda o Drizztovi. Perfektní odreagování na nudné přednášky ;)
    6. Můj blog nestojí za řeč. Ten váš je mnohem lepší :)
    7. Sice jsem tvořivá, ale psaní mi nejde :/
    8. Jsem Veronika, s tím nic neudělám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  82. - GFC: Julka Ďurčeková
    - Email: julka.durcekova@gmail.com
    - Knihy nieže len čítam, ja ich aj milujem. :D
    - Fú, tak takých kníh mám veľa. Absolútne milujem knihu Dokonalý pár (Ally Condieová), ale aj kniha Údolie: Hra (Krystyna Kuhn) patrí medzi moje naj knihy.
    - Takže takáto séria Nástroje smrteľníkov a Pekelné stroje nie je na zahodenie (aj keď sériu Pekelné stroje som ešte nečítala, ale nevadí :)). Ďalej mám strašne rada sériu Arkádia (Kai Meyer) a Proroctvo sestier (Michelle Zinková).
    - Niekedy začnem písať nejakú poviedku, ale dosť často to nedokončím a začnem potom písať niečo nové.
    - Volám sa tak ako ťa sledujem cez GFC.

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Julka Ďurčeková
    julka.durcekova@gmail.com
    FB: Júlia Ďurčeková

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Julka Ďurčeková
    julka.durcekova@gmail.com
    FB skupina: Júlia Ďurčeková

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Julka Ďurčeková
    julka.durcekova@gmail.com
    Zdieľa som: https://twitter.com/lienka321/status/672462464479535108

    OdpovedaťOdstrániť

  86. GFC: Vaness Ka
    gunarova29@seznam.cz

    beauty
    my děti ze stanice zoo!! :)
    určitě the perks of being a wallflower, hunger games, memento, fangirl, girl online, 365 days of wonder,...
    blog nemám a už dlouho nic nepíšu :)
    Vaness

    OdpovedaťOdstrániť
  87. instagram _vanessg
    gunarova29@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  88. fb skupina: Vaness Ka
    gunarova29@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  89. - Sleduju Váš blog přes GFC jako Swea Wialt.
    - s-wea@email.cz
    - Váš blog jsem našla, když jsem hledala recenzi knížky Nech sněží od Johna Greena. Mimochodem recenze se mi moc líbila a knížka už mi leží na nočním stolku.
    - Má nejoblíbenější kniha je Pipi Dlouhá punčocha. Tu bych mohla číst stále dokola.
    - Doporučila bych knížky od Joe Nesboa. Miluju detektivky a ty jeho jsou vždy neskutečně napínavé.
    -Blog ani vlastní tvorbu nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
  90. - GFC: Lenka Koubová
    -koubovalenka8@gmail.com
    -Ze stránky giveaway.cz ale knihy čtu :)
    -Hvězdy nám nepřály
    -Určitě tvorbu Johna Greena a Michala Viewegha
    -www.letmemakeawish.blogspot.com
    -Dříve jsem dost psala povídky všeho druhu, teď už na to spíš nemám čas.
    -Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  91. instagram: lenkakoubova
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  92. GFC: Jana Cutáková
    email: j.cutakova@seznam.cz
    nečtu a vlastní tvorbu nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť

© knižné univerzum 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis