štvrtok 31. decembra 2015

Čo Ježiško priniesol...

Zdravím vás, drahí čitatelia!
Ošiaľ Vianoc už pred niekoľkými dňami pominul a teraz sa všetci náležite chystajú na Nový rok, väčšina zhromažďuje svoje zásoby alkoholu, cigariet, tabaku do vodnej fajky, možno aj nejaké tie drogy... a Anika? Nuž, ja pre vás píšem opozdený článok ako taký malý report z Vianoc pretože moja lenivosť mi na pár dní zakázala prístup k blogu všeobecne. Avšak, nemusíte sa báť, po ukrutnom, násilnom boji plnom krviprelievania som ju úspešne porazila a som späť tu!

Dnešný článok asi nebude veľmi dlhý (lol, že to vravíš práve ty) keďže sa jedná viacmenej o taký fotoreport z toho, čo som dostala na Vianoce, ale určite pripíšem zopár slov ku každej vecičke zvlášť, aby sa darčeky necítili nemilované a smutné.

Úprimne? Tento rok som vôbec nečakala darčeky od rodičov jednak preto, že som na narodeniny dostala naozajstnú hromadu kníh a k tomu ešte zopár ďalších drobností, a lebo som bola vopred upozornená, že pod stromčekom okrem jednej knihy nemám čakať nič. Nakoniec som aj ten jeden titul dostala predčasne, takže sa pod stromčekom nenachádzal. Vedela som, že niečo dostanem od priateľa, ale inak moje očakávania padli na nulu. Asi si viete predstaviť moje prekvapenie po tom, čo 5 darčekov pod stromčekom nieslo moje meno. Mimochodom, vopred vás upozorňujem, že na fotkách nie je všetko, niektoré veci sa už stihli zjesť a iné sa už dostali do prania.

Začnem hneď takto zhurta. Myslím, že sme s Fay doposiaľ vystupovali v anonymite, ale táto fotka vám pomôže dozvedieť sa niečo nové o mojej milučkej maličkosti. A síce - viete, každé dievča má nejaký obľúbený kvietok čo by chcelo dostať k sviatku alebo tak podobne, nuž, mojím obľúbeným kvetom je kaktus. Je kaktus vôbec kvet? Vždy som chcela dostať nejaký kaktus a ešte dávnejšie, zopár rokov dozadu, som si maličký kaktus kúpila sama. Volal sa Frodo (po prezývke jedného známeho, ak to čistou náhodou čítaš, tak pozdravujem), ale nakoniec si prežil svoje a... proste spľasol. Odvtedy som sa nemala k tomu, aby som si zaobstarala nový kaktus a teraz ma zrazu priateľ prekvapil týmto darčekom! Veľa kaktusov na jednom mieste, veľaaa! Hoci som sa o svojom darčeku dozvedela hlúpou zhodou náhod skôr ako na Vianoce, aj tak mi urobil neskutočnú radosť a usmejem sa vždy, keď vôkol neho prejdem. Ešte som ani nezačala vymýšľať mená pre každý vrcholček, od Nového roka mám čo robiť. Ostatní si dávajú predsavzatia, ja budem dávať mená Kaktusu mnohých tvárí. Ďakujem krásne!

Tento darček bol pre mňa asi najväčším prekvapením keďže nepochádza od mojich rodičov ani priateľa, ale od rodičov priateľových. Toto som absolútne nečakala a asi desať minút som ani nechcela uveriť, že tie zabalené balíčky u nich doma patria mne. Uverila som, až som uvidela svoje meno na jednom z nich a... páni. Zbožňujem čaje, najmä tie ovocné, ba čo viac, jahody sú mojim obľúbeným ovocím! Keď som rozbalila tento dar, urobilo mi to neskutočnú radosť a fakticky ma to dojalo, a hoci som naozaj reálne neplakala, ďaleko som od toho nemala. Priateľovi rodičia sú úžasní, priateľskí a milí ľudia a toto si neuveriteľne vážim a ďakujem! Čajíky sú s príchuťou: jahoda a mäta; lesné ovocie; zázvor, citrón a citrónové listy. Takže mám šesťdesiat nových vrecúšok čaju a už sa neviem dočkať až ochutnám všetky príchute! Doposiaľ som skúsila len jahodu a mätu a bol fakt úžasný. A tá vôňa, mmm. Druhým darčekom pre mňa bol tento roztomilučký, rozkošný plyšový psík. Od priateľových rodičov som už na narodeniny dostala jedného plyšáka (to uvidíte na fotke nižšie), a teda tento krásne obohatil moju zbierku na posteli. Ďakujem veľmi pekne, strašne si to vážim!

Dostávam sa k darčekom od vlastných rodičov a hneď prvými sú tieto tri kúsky odevu. Prvé je pyžamo v takej mentolovej až tyrkysovej farbe, na vrchu má čiernu mašličku s bielou krajkou a spodok je bodkovaný. Je z úžasne príjemného materiálu, tipovala by som to na bavlnu. Už aj na narodeniny som dostala od mamky veľmi pekné pyžamko, čierny spodok s bielym bodkovaným vrchom a mašličkou. Tuším sú od tej istej značky len v rôznych dizajnoch. A sú naozaj krásne a pohodlné, takže ďakujem! A toto tričko s vtipným motívom, ktoré mi vyčarilo úsmev na tvári je zas od ocka. Je mi trochu priliehavé, ale aspoň mám motiváciu schudnúť! Mám pocit, že budem ďakovať a trápne sa opakovať za každým, ale hrozne ma to potešilo a som ti vďačná, oci!

Pokračujeme v nádielke od rodičov, ale po tomto vás už budú čakať iba knihy a malý bonus v podobe narodeninových darčekov, kedy som svoje osemnástiny oslavovala 15.12.2015. Každý, kto ma pozná vie, že zbožňujem sladkosti, sladké i slané veci a najmä čokoládu. A rodičia mi zrejme chceli urobiť radosť aj týmto, a že sa im to teda podarilo! Tie vianočné sviečky od Defky Devy sa raz vyskytli u babky na stromčeku... nuž, a dlho tam nevydržali. Odvtedy síce už ubehlo niekoľko rokov, ale stále som si na ne pamätala a toto pod vianočným stromčekom mi spravilo obrovskú radosť, rovnako ako After eight, moje obľúbené čokoládky s pepermintom vo vnútri. O salónkach ani nehovoriac, tie nesmú chýbať, všakže?
Vedľa sa ešte nachádza moja all time favourite voňavka s názvom Infinite moment. Doposiaľ som ju mala už asi štyrikrát a používala som ju približne dva alebo tri roky, až raz sa minula a ja som bola odkázaná na iné voňavky od mamy. Na narodeniny som dostala takú peknú zimnú vôňu, ale nájsť si toto pod stromčekom? Tak to ma teda riadne potešilo! Avšak je škoda, že sa už najskôr nebude vyrábať, fňuk. Ďakujem vám, drahí rodičia!

A samozrejme, nesmú chýbať knihy ako zlatá čerešnička na torte s chutnou čokoládovou polevou. Vyššie som spomínala, že očakávam jednu, všakže? Nuž, Ježiško mi spravil radosť hneď trikrát a bez obalu sa priznám, že v prípade titulu Sedem minút po polnoci som sa obdarovala sama. Pred Vianocami sme totižto zabehli do Košíc, konkrétne sme zakotvili v Auparku a Panta Rhei bola povinná jazda. Vyberala som si medzi anglickým vydaním Fangirl a Mestom kostí, ale akonáhle som zbadala Sedem minút po polnoci a chytila ju do rúk, vedela som, že ju musím mať. Neľutujem to pretože tá kniha je úžasná a i napriek tomu, že nemá s Malým princom ani zďaleka nič spoločné, mala som pri čítaní ten istý zvláštny pocit, aký som mala práve pri ňom. Očakávaným a predčasným darčekom bola Koruna z temnoty, pokračovanie Trónu zo skla - série, ktorú som si s absolútnou úplnosťou zamilovala. Musím sa však porazenecky priznať, že i skrze to, ako som sa na pokračovanie tešila, ešte som ju ani len nezačala čítať. Nečakaným darčekom od ocka je v tomto prípade Zločin a trest, ktorý som si našla pod stromčekom. Mali ste vidieť ten môj neveriacky pohľad, keď sa pod štítkom môjho mena skrývala kniha! Po tak obrovskej knižnej nádielke z narodenín som nečakala ešte ďalšiu okrem spomínanej Koruny. A hľa! Rozbalila som darček a už pri zlomku tej elegantnej čiernej obálky so sivými pásikmi som sa pýtala: "Už viem, čo to je, to bude Zločin a trest, všakže?" A je hrubšia, než sa zdá. Viem, že to nebude ľahké čítanie, ale celkom sa na ňu teším hneď po tom, ako spracujem všetky Young adult diela čo som dostala darom!

Ako bonus vám ukážem moju narodeninovú nádielku. Je majestátna, však? Na fotke chýba už vyššie zmienené pyžamo od mamky, dve čokolády Milka taktiež od mojej rodičky, dezert a detské šampanské od priateľových rodičov a ružička od inštruktora z autoškoly. Ružička, žiaľ, neprežila až doteraz a ja idiot som ju zabudla sfotiť. Je ale úžasné, že si na mňa inštruktor pamätá a stále sa dokážeme rozprávať aj vyše hodiny vkuse, hoci som autoškolu končila v apríli. Ďakujem krásne! A, pochopiteľne, darček čo sa nedal zachytiť na fotku bola moja premiérová jazda autom bez rodičov. 
Nádielku šiestich kníh som dostala predčasne od rodičov a zatiaľ som úspešne dočítala Zostaň so mnou a Kam zmizla. Na tieto dva tituly môžete očakávať recenzie snáď hneď po novom roku. Arkádia: Precitnutie a Miniaturistu mám rozčítaných, ale ešte budú musieť chvíľu počkať. Na Elitu sa vcelku teším, hoci som Selekcii dala iba 2,5 hviezdičky. Napriek klišé príbehu má autorka dobrý štýl písania. Okrem kníh som od mamky dostala aj tú zimnú voňavku, má krásny design a ešte aj príjemne vonia!
Od priateľových rodičov som nečakane dostala už spomínaný dezert a detské šampanské, k tomuto aj toto neidentifikovateľné plyšové zvieratko, ktoré je krásne a úžasne sa mi s ním zaspáva. Viete, mám toľko plyšákov, že ich striedam a každú noc spím s iným fuh, to znelo akoby som bola štetka. A nakoniec od priateľa tieto hodinky, na ktorých nie sú čísla, respektíve sú popadané smerom dole a hore nápis "Who cares". Tento darček ma dojal natoľko, že som sa rozplakala šťastím citlivka pretože ja akosi neviem na takýchto ručičkových hodinkách a vždy mi trvá, kým tresnem nejaký čas. Paradoxne? Na týchto mi ide odhad času podstatne lepšie!

Tak, to by bolo k mojej vianočno-narodeninovej nádielke všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil, že ste si sviatky užili a dostali aj krásne darčeky, aj úžasnú príjemnú atmosféru pri slávnostnom stole. Prajem vám ešte čarovné prežitie Silvestra a Nového roka, užite si ho a nehádžte príliš veľa petárd. Viete, tie zvieratká sa skutočne boja. A ak chcete, zanechajte mi v komentároch, čo ste dostali pod stromček vy, rada si to prečítam a budem zdieľať vašu radosť! Prajem vám príjemný zvyšok dňa!
A.

5 komentárov:

  1. Júj, to je kopa úžasných darčekov :D U mňa to bolo tento rok skromnučké, ale všetko z lásky a to je hlavné :)) Setra mi spravila niečo na štýl Knihobita...vyrobila mnoho drobností a nezabudla použiť svoj perfektný humor a pri rozbaľovaní som sa nasmiala a to poriadne :D Je to veľmi kreatívny človek...a samozrejme tam ani nechýbala kniha...pokračovanie Middlestone od Pavla Hornu...bola som z nej nadšená :D A to som vážne nečakala že máš rada kaktusy...mne sa páči keď zakvitnú a je toľko rôznych druhov...ja mám rada slnečnicu :)) A držím palce pri vymýšľaní mien tvojmu kaktusu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, krásné dárečky, nejvíce se mi líbí ty hodinky :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné darčeky, wauu :) Inaak tiež si pamätám na mojú prvú jazdu autom bez rodičov.. Asi desaťkrát po sebe mi to skapalo :D :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

© knižné univerzum 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis