štvrtok 17. decembra 2015

Vyhlásenie prvej blogovej súťaže!

Zdravím vás!
Pôvodne mal vyjsť článok už v nedeľu na tému Knižného adventu, ale nemala som čas napísať svoju časť, takže sa to, bohužiaľ, omeškalo. Možno to nechám zverejniť iba tak, že tam bude časť od Fay pretože škola je stále šialená a ja nemám čas. Už sa neviem dočkať prázdnin, mám pre vás prichystaných naozaj množstvo článkov!

Každopádne, to nie je celkom to, prečo ste tu prišli, však? Už nadpis hovorí, že sa bude jednať o vyhlásenie prvej blogovej súťaže o dokopy 56 produktov. Priznám sa, ešte nemám vymyslené ako to zabalím a ani nič podobné, nemala som akosi čas sa tým zapodievať, no výhercu som už našla!

Akiste viete, že sa jedná o veľkú výhru. Hromadila som ju dlhšiu dobu a vyšla ma naozaj na také peniaze, za ktoré by som si pokojne kúpila štyri, päť, možno až šesť kníh. Neľutujem ani jeden jediný cent a som vám všetkým vďačná, že ste sa zapojili. Veľa to pre mňa znamená a určite môžete očakávať ešte množstvo ďalších súťaží. Avizovala som, že najbližšie sa možno bude konať už na prelome januára a februára, ak budem mať tých 20 potrebných eur. 

Dohromady sa vás zapojilo až 37. Je to ohromné číslo a som šťastná, že sa vám súťaž páčila. Snáď sa budú pozdávať aj tie ďalšie. Napísali ste spolu 99 komentárov a ako som povedala v pravidlách, náhodne vyberiem 3 čísla a z nich si vyberiem komentár, ktorý sa mi bude najviac páčiť. Takže... troška napätia. Čísla boli nasledovné:


Pod číslom 18 sa skrýva: Veronika Lukáčová
 Pod číslom 28 sa skrýva: vaja vaja
Pod číslom 99 sa skrýva: Jana Cutáková

Je jasné, že vyhrať môže iba jedna slečna. Už na začiatku súťaže som chcela, aby výhru získal niekto, kto si ju skutočne zaslúži a neprišiel na blog iba pre to, že sa o nejakú výhru jedná. Priala som si, aby ju vyhral ktosi, kto si ju bude vážiť, komu sa bude páčiť nielen kozmetika, ale aj knihy a ostatné maličkosti. Nechcela som ju dať len tak niekomu lebo si vážim peniaze, ktoré som do toho sama vrazila a i všetky veci, nehľadiac na druh. Prezrela som si všetky tri komentáre a predsa len mi z toho vyšla jedna víťazka. Zhodou okolností je to slečna čo sleduje náš blog už dlhšiu dobu, dávno predtým, než táto giveaway vôbec vznikla. A ja som srdečne rada, že teraz môžem oznámiť jej meno...

A výherkyňou sa stáva...

VERONIKA LUKÁČOVÁ z blogu http://abookbae.blogspot.sk!!!

Gratulujem a dúfam, že ťa výhra poteší, že si užiješ čítanie i prípravky, drobnosti a aj tie maličkosti na zahryznutie. Nech ti výhra dobre slúži. :) Ďakujem aj všetkým zúčastneným čo prejavili svoj záujem a zapojili trošku úsilia, aby skúsili šťastie a vyhrali. Špeciálna vďaka patrí tým, ktorí sa v komentároch rozpísali a odporučili mi niekoľko dobrých kníh. A ak to práve čítaš a nevyhral/a si, nezúfaj. Súťaže na tomto blogu sa ani zďaleka nekončia.

A.




4 komentárov:

  1. Juj vidím tam nejakú UNIVERSE knihu a hneď aj idem snoriť čo je to zač! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pane Bože nemôžem uveriť vlastným očiam, čítala som to asi na 3x a aj tak tomu nemôžem uveriť !! Vau, ani si nedokážeš predstaviť ako neskutočne si ma potešila, ďakujem veľmi veľmi krásne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rada, že ťa výhra potešila, už som napísala e-mail. :) A samozrejme, pokojne tomu ver, budeš mať tak trochu oneskorený vianočný darček keďže do Vianoc to nestihnem pekne zabaliť a odoslať, nechcem, aby to štyri dni trčalo na pošte iba tak. O:)
      A nie je vôbec za čo, výhru si zaslúžiš! :)
      Charlotte.

      Odstrániť

© knižné univerzum 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis